Polski / English
szukaj w serwisie
Niedziela - 20 sierpnia 2017 - 00:28
Każdą kampanię PR rozpoczynamy od przeprowadzenia analizy profilu klienta oraz jego otoczenia zewnętrznego. Omijanie tego etapu to jak leczenie bez badań – może nie tylko nie pomóc, ale też poważnie zaszkodzić. Przy planowaniu działań PR zwracamy szczególna uwagę na to, aby  dostosowując je do potrzeb i możliwości firmy, nadawały jej odpowiedni charakter i współgrały z  naturalną wizją jej rozwoju.

Określimy:

1. wizerunek aktualny firmy/jej produktów 
2. cele kluczowe jakie chcemy osiągnąć przez działania PR
3. grupy docelowe do których dotrzemy z komunikatem PR
4. elementy kluczowe przekazu, które określą wizerunek
5. metody, środki PR,  dobór mediów, harmonogram, kosztorys
Centrum prasowe
Centrum multimedialne
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x